Regio Calatori S.R.L. pune la dispozitia calatorilor serviciul BILETE ONLINE, prin care calatorii isi pot procura legitimatii de calatorie fara a mai fi nevoiti sa se prezinte la casele de bilete, plata biletelor efectuandu-se online.
Biletele online se emit pentru urmatoarele categorii de calatori: adult, copil, elevi/studenți (în baza cardului pentru elevi/studenți procurat de la casele de bilete ale REGIO CĂLĂTORI) clasa a 2-a, cu rezervarea locului pentru trenurile care circula cu regim de rezervare. Calatorii care isi achizitioneaza bilete online cu reducere vor prezenta in tren acte doveditoare. Calatorii care cumpara bilete online vor comunica personalului de tren numarul comenzii primit prin email.
Achizitionarea de “bilete online” se poate realiza pentru intreaga perioada de vanzare cu anticipatie, de 30 de zile, dar cererea nu se poate face mai tarziu de 5 minute fata de ora de plecare a primului tren (fata de ora de imbarcare).
Biletele achizitionate online nu permit (nu dau dreptul) la modificarea contractului de transport (amanare, anticipare, intrerupere). Calatorul poate renunta la comanda initiala (anulare comanda) si sa efectueze o noua comanda conformitate cu noile cerinte. Solicitarea de anulare a unei comenzi se face cu cel putin 15 minute inainte de plecarea primului tren.
Prin anularea unei comenzi se intelege anularea tuturor biletelor cumparate intr-o comanda.
In cazurile deosebite, cand din vina caii ferate, clientul se afla in imposibilitatea efectuarii calatoriei la plecare sau in parcurs, conform datelor initiale de pe biletul online, pentru continuarea calatoriei cu un alt tren sau inapoierea in statia de plecare initiala (daca este cazul in parcurs), este necesar ca acesta sa se adreseze direct la ghiseele de vanzare ale Regio Calatori S.R.L. din statia unde s-a produs incidentul/cazul respectiv. In aceste situatii speciale, daca se doreste renuntarea la calatorie, calatorul completeaza o cerere de restituire fie direct la ghiseele de vanzare ale Regio Calatori S.R.L din statia respectiva (pe formular standard), fie online (din profilul propriu de utilizator) sectiunea “biletele mele”, caz in care cererea se poate inregistra in maxim 3 zile calendaristice de la data producerii incidentului.